Subject: Ettepanek
From: "ProWeb" <[email-masked]>
To: "ria" <[email-masked]>, "Joonas Heiter" <[email-masked]>, "Automaatvastus" <[email-masked]>
Date: Sat, 20 Apr 2024 01:53:05 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere,

Teen ettepaneku luua Riiklik Interneti Seirekeskus, mis teostaks järelvalvet 
interneti risustamise ja puhtana hoidmise üle (laimu levitamine, 
väärtushinnangud, autoriõiguste rikkumine jm.) ja kellel oleks õigus teha 
ettekirjutusi ja trahve rikkujatele ning isegi õigus sulgeda veebileht, kes 
ei allu ettekirjutustele. Seire toimuks jooksvalt ja ka inimesed saaksid ise 
teatada (vihjeid saata).

Ainult nii saame Eesti interneti risust puhtaks.

_______________________________________________________________________

Proweb OÜ

Lubja 48a
80031 Pärnu

Tel: +372 56 302 302
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.proweb.ee <http://www.proweb.ee>
 <https://proweb.ee>